- This could be nothing.

Ibland undrar jag vad fan UL tänker med.
Hur i hela helvete kan man anställa folk som varken kan köra buss eller hålla tider?!
Kanske borde deras psyke testas också?
Alltså, jag förstår inte hur man seriöst kan vilja köra en buss full med människor, och sen inte köra lagligt utan alldeles för fort?
Hur är man funtad då?
Ja, jag vet faktiskt inte det.
Men något som jag definitivt vet är att jag hatar dom!

Nog om det nu.
Ska alldeles alldeles strax äta.
Sedan i väg på träning.
Wiho.

Förresten.
Kalla mig efterbliven eller vad som helst.
Jag har gjort en ny upptäckt.
En musikupptäckt.
Maria Mena!
Vilken tjej, seriöst.
Sjunger som jag vet inte vad, men otroligt bra ialla fall.
Ska snacka om henne på engelskan, istället för om Winnerbäck.
Finns liksom lite mindre om henne om vi säger så.

Jaja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0