- There is a drug that cures it all.

Jahapp.
Då har man genomlidit ytterligare en meningslös dag.
Ja, gemonlidit är kanske det perfekta ordet.
Allt har gått så fasansfullt segt.
Jag har varit trött.
Och vi fick inte börja mura.
Jag tjurig?
Nä, inte alls!

Så ja, slutade då tidigare idag då.
Var i Våla kvart i tre.
Helt okej.
En dess har jag inte gjort så mycket.
Gick en sväng.
Det var väl i stort sett allt.

Dessutom har jag sjukt ont i ryggen, typ mellan skulderbladen.
Körde boxning på idrotten.
Rätt jobbigt faktiskt.
Menmen.

Om ett tag väntar välförtjänt sömn.
Ska bli riktigt skönt.
Känner mig lika pigg som en överkörd grävling.
Jo ni förstår.
Men innan det är sovdags så ska jag försöka hitta på nåt.
Typ ligga på spikmattan ett tag.
Eller något annat som kan betraktas som roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0