- Some blond gave me nightmares.

Tjoho vilken dag!
Gick ända till kvart över tre idag, rekord sent.
Men det var mer än värt.
Äntligen praktiskt på GBK'n.
Murning.
Tro det eller ej, men det var skitkul!!
Dessvärre fick jag jobba med Ekman, mindre kul.
Men samtidigt är det ju så sen när man kommer ut i arbetslivet.
Då får man ju vanligtvis inte väjla sina arbetskamrater.
Så egentligen är det ju ingen större fara.
Tråkigt nog har han bara förmågan att säga ett enda ord: "Helvete".
Ja, lite småroligt sådär.

Krigarn var sjuk idag.
Synd.
Men jag och Mickis hade skoj ialla fall.
Och Alexander är bra rolig han.
Har jag förresten sagt att jag gillar min klass?!

Hur som haver.

Imorgon börjar jag tio över nio.
På Sylvenius.
Så då blir det morgonkaffe på Donken med Mickis.
Förmodligen hittar vi några fler klasskompisar där.
Brukar vara så ialla fall...
Har bara två lektioner imorgon.
Svenska och GBK.
Två av de tre bästa ämnena.
Lovande dag.
Träning imorgon kväll också.
Rätt pepp.

Nej.
Nu ska jag fundera på annat.
Sedan lär det ju bli Idol tittande också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0