- One look could kill.

Haha, jag var jätterolig igår!
Jag testade er få läsare.
Jag skrev "malta-sverige" istället för "ungern-sverige".
Ojoj så busigt!
Och en person, dock en feg jävel, var med.

Nej ärligt, jag hade ingen större koll på att det var Ungern.
Hade hört både Malta och Ukraina.
Men Ukraina var uteslutet för min del, så mycket hade jag ialla fall koll på.
Så jag ber om ursäkt för min oskicklighetsförmåga.

Ja, annars idag har det inte hänt så fasansfullt mycket.
Har gottat mig åt Zlatans mål.
Jag säger bara youtube!

Gjorde även "comeback" idag efter ett matchuppehåll på 3 veckor och 6 dagar.
Hur det gick?
Vi förlorade med 1-5 mot serieledarna.
Sorgligt nog är siffrorna missvisande.
Vi var så mycket bättre än 1-5!
Spelade som ett lag, kämpade för varandra.
Och jag måste bara tillägga att jag är nöjd med min egen insats.
Även om jag släppte in fyra mål, och var tvungen att bryta matchen med ungefär en kvart kvar.
Man kan verkligen tappa matchtempot jättefort.
Tro mig när jag säger att jag var helt slut efter första halvlek.
Men det var det värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0