- Life's better now.

Och vinden har vänt.
Motvinden finns inte längre.
Det är medvind nu.
Och uppförsbacken har planats ut.
Dock är det ingen nerförbacke ännu.
Men det kommer, var så säker.

Ialla fall så gick det bra idag.
Vinst med 7-2.
Och 45 spelade minuter från min sida.
Ett insläppt mål.
Det är ingen hemlighet att jag är nöjd.
Och jävligt glad!

Så nu tänker jag sova.
För imorgon är det dags för skola igen.
Börjar dagen med idrott.
Satan så kul!!
Sen så är det vidrig engelska.
Och sist GBK.
Då ska vi börja mura!
Ska nog se till att det blir riktigt skoj.
Det enda som kan ses som negativt med morgondagen är att jag slutar 15.20.
Ja, enligt schemat ialla fall.
Och jag har en känsla av att vi kommer gå efter schemat imorgon.
Huh.
Men vafan, det är ju faktiskt kul i skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0