- I'm gonna sing my song.

Skapligt seg dag!
Började med svenska i en timme och fyrtio minuter.
Wiho!
NOT.
Gjorde några tester, stavningen gick nog skapligt bra tror jag.

Efter det var det ialla fall lunch.
Fisk.
Ursäkta språket, men det såg fan ut som en katt hade spytt upp den!
Så det blev ju inte mycket ätet om vi säger så..

På GBK'n hade vi vikarie idag igen.
Kändes ju jävla tryggt när man får veta att ordinarie lärarn troligtvis har svininfluensa.
Vi var fyra stycken som drog till toan och tvätta händerna på en gång.
Det var ju lite roligare eftersom det endast fanns en ledig, så vi trängde in oss på den.
Väl tillbaka så var det dags för lektion.
Fick sluta 14.03 enligt min mobil.
Stadsbussen kom 14.06 och ULbussen gick 14.15
Jag hann med och kom hem i rätt skaplig tid ändå.

Annars så är det lugnt.
Har träning ikväll.
Och jag är så jävla peppad!
Ska verkligen bli skit skoj.
Funkar det med knät blir det match på lördag.
Måtte knähelvetet hålla!

Nu: Mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0