- Du har nycklar till mitt hjärta.

Det här blev nog en bra dag skulle jag tro.
Fick sluta fem i ett.
Hade typ vikarie.
Så det var ju schysst.

Hann med 13.15 bussen från stan.
Somnade idag också.
Helt sjukt, men man lär sig väl.
Ialla fall så vaknade jag innan vi kom till Våla.
Och gissa vad jag vaknar av?
Jo, jag vaknade av ett himlen öppnade sig.
Det verkligen vräkte ner!
Jag fascineras av sånt.
Trivde gjorde jag också när jag sprang den korta vägen från bussen till bilen - i spöregn.
Dessvärre åskade det också, vilket jag inte gillar alls.

Det var pannkaka iskolan idag.
Gissa vad vi får hemma?
Ja, just det.
Pannkaka!
Jag spyr snart på skiten.
Det är liksom inte ens gott.
Nej, tacka vet jag pasta med tomatsås.
Det kallar vi mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0