- With every heartbeat.

Hej!
Och nej.
Jag har inte slutat blogga.
Har bar ainte haft tillgång till dator förräns sent igår kväll.
Åskan tog den, så pappa har lämnat den på lagning.
Så nu kör vi via laptopen, men skärmen på den är sär så vi har kopplat in den till vanliga dataskrämen.
Ruskigt skönt.

Det har hänt mycket den senaste veckan, både massa bra och lite dåligt.
Men det orkar jag inte dra här.
Utan istället tänkte jag tala om vad som händer ikväll.

Först och främst ska jag bege mig till Tärnsjö för att spela fotboll.
Sen direkt efter ska jag raka vägen hem till Matilda o hennes pappa där ett gäng kompisar redan befinner sig då.
Och sist men inte minst är det övernattninng där.

Imorgon kväll var det tänkt att jag o Julie skulle sova hos henne, men vi blev portade eftersom hennes bror skulle ha "fest".
Så nu vette gudarna vad som händer imorgon kväll.

På söndag skas jag nog iallafall kolla på HM när hon tävlar med påni'n-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0