- That moment was perfect.

Vilken lång och seg dag det här har varit.
Började i natt med att jag sov sjukt bra, men vaknade tjugo över sju.
Var ju som sagt på läger.
Helt underbart var det.

Uppenbarligen var jag inte lik mig själv eftersom jag somnade med fullt liv runt omkring och hur fort som helst.
Fick det berättat för mig att vi gick ner och hämtade chokladbollar.
Jag käkade upp den och sen däckade jag.
Hemskt egentligen för jag var inte särskilt trött för jag hade sovit rätt mycket innan.
Hursomhelst så var det nog det bästa lägret, och det lugnaste.

När jag kom hem därifrån i förmiddags gick jag in i duschen det första jag gjorde, blev så himla svettig av att sova under samma varma täcke som Julia, samtidigt som Joel satt på våra fötter så att vi inte skulle frysa om dom.
Jaja, det må låta invecklat men dom som det berör förstår ju, och det är huvudsaken.

Efter duschen blev det film tittande.
Sen var det lunch.
Match var det ju ikväll så efter lunchen cyklade jag o pappa 8 km för att jag skulle vakna till och komma igång.

Angående rubriken så är det varken en låttitel eller text, utan det är lite text som jag har gjort om från "nutid" till "dåtid". Givetvis kan den lilla textraden placeras in på många ställen under lägret, men jag har ett speciellt som jag tänker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0