- Hoping for the best, but expecting the worst

What a day!
Or not.

Ögonen, halsen, näsan, kroppen.
Allt har varit dött.
Typ alla lärare har frågat om jag har sovit.
Givetvis har svaret varit nej, eftersom ögonen gör ont när jag tittar.

Har inte gjort så mycket heller, nu märks det verkligen att sommarlovet närmar sig.
Vi gör inte ett skit längre, det känns så ialla fall.
Men det kanske bara jag som tycker det?
Aja, skit i samma!

Borde plugga nu egentligen, nationellt prov i fysik imorgon!
Det är vidrigt.
Men får jag bra på det får jag bra betyg.
Enda felet är bara att jag är ledig på fredag när våran klass ska göra den praktiska delen...
Sa jag förresten att det är tre timmar eller något sånt?

Lägenheten borde jag göra helt klart också, veckan är fullbokad.
Träning imorgon, match på onsdag.
Stockholm på torsdag och match på fredag.
Helgen är däremot är ganska tom.
Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0