- Create the illusion

Lovisa är arg. Förbannad rent utav.
Anledningen?
Gubbjäveln på andra sidan vägen.
Skulle kunna strrypa fanskapet!
 Tidigare har han klagat på att jag inte har hälsat.
Visst, det har jag väl inte gjort. Sant alltså.

Igår gick jag och Kungen till bibblan och lämnade en cd.
Då går jag typ in i honom i en trappa, och hälsar glatt.
Och vad tror ni gubben gör?
Hälsar tillbaka? Knappast!
Nej, han blänger på mig till svar.

Så nu är det både slut-hälsat, och krig.
Och när jag ändå håller på så kan jag ju tala om att den som får bort hans äckel-hund är underbar!

Dagen idag har varit riktigt bra.
Började dagen med spanska, gjorde inte så mycket.
Efter var det mentorsträff - BLÄ!
Sedan var det bara SO och teknik kvar.
För därefter vara det lunch och sist konsert.

Och ja, konserten var ganska underhållande.
"Skyskrapan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0