- Who are you?

För ett år sen såg jag det här som en lek.
Att blogga alltså.
Men med tiden har det blivit allt mer seriöst.
Även om uppdateringen den sista tiden har varit bedrövlig.
Men jag trivs med det här, så är det.

För er som undrar.

Jag är den jag är, den jag vill vara.
Jag vågar vara mig själv, oavsett vilket läge.
Tycker man inte om mig som jag är - visst, FINE!
Men låt mig vara då för fan.

Jag kan vara en jävla tjurskalle, jag vet.
Jag kan vara extremt duktig på att ignorera.
Men jag gör det inte utan anledning.

Varför inte bara prova att vara sig själv?

Alla kan inte tycka om alla, så är det bara.
Det är ingen som begär något annat.
Men när andra börjar beskylla mig, och mina kompisar, för att göra saker som vi inte gör.
Då blir jag så jävla förbannad!

Det är förtal man håller på med då, och det är straffbart!
Så vad ni, du, än gör!
Låt mig vara, jag lovar att du kan få hata mig.
För sanningen är den att jag bryr mig inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0