- Du & jag mot tystnaden

Sicken kväll det blev igår.
Många skratt bjöds det på!
VI grillade.
Och kollade på film.
Ace Ventura.
Sjukt bra må jag säga!

Och jag ska be om att få tipsa om en sak:
Cykla på natten!
Det finns nästan inget som är så härligt som det.
Om man är mörkrädd så är det bara att dra med sig någon.
Prova vettja! ?

Skillad är jag också.
Igår natt kom jag hem 00.19
Inatt kom jag hem 00.18
Snacka talangfullt!

Och snart bär det av mot Sollerön.
Utan bästa!!!
Bedrövligt.
Men vi ska ialla fall fjällvandra när vi har tagit studenten.

Förresten så är bror min sinnessjuk!
Igår drog han till Halland, med Jeff.
Jävla pucko!
Men han ska tydligen komma hem idag, den bonnlurken.

Men ni får ha en bra midsommar med fint väder, god mat och trevligt sällskap.

Just ja!
På måndag börjar jag jobba.
Så när nästa uppdatering blir vet jag inte.
Söndag eller måndag...

Varför skulle vi behöva vara som dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0