Maybe it's true. Maybe it is well I don't know.

Du skulle kunna kalla mig vad du vill.
Allt negativt du kan komma på.
Kanske att jag skulle ta åt mig, men samtidigt vet jag att det är din syn på mig.
Men egentligen borde jag inte ta åt mig alls, därför det finns dom som tycker raka motsatsen.
Alla kan inte tycka lika dessutom.

Ingen kan ju vara perfekt.
Eller så är det så att alla är perfekta.
För ingen är lika någon annan, alla är unika.

Så varför ska man då kommentera andra bara för att dom inte ser ut som dig?
Som om du vill att det ska finnas en till av dig.
Du vill inte vara unik?

Tänk för fan lite innan du öppnar käften!
Jag kan lova dig att om jag skulle klona dig, så skulle du inte gilla det.
Du skulle tycka det var obehagligt att det fanns en person som var helt lika dig.

Därför ska man inte kommentera andras utseende, klädval osv.
Var glad för att du är du istället.
Var glad för att du är så fin.
Var glad för att du är perfekt.
I dina ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0