- The pressure's heavy on the trigger

Ägnade hela gårdagen åt fotboll.
Började med att jag vaknade runt 10.
Duschade, käkade frukost och åkte fram till Lunda.
Fotbollensdag.
Tittade på F-96/97.
Sedan blev det knatte-tittande.
Det var underhållning på högnivå!
Lilla Robin som stod i mål för Vittinge gjorde ungefär allt utom stod i mål.
Han klättrade i nätet, försökte nudda ribban och kollade på molnen.

Idag har jag gjort betydligen tråkigare saker.
Nämligen städat rummet.
Välbehövligt dock.
Är inte riktigt klar än men snart så.
Moster and her husband är på snabbvisit.
Då blir det fika...

Sedan ska jag åka till Tärnsjö och kolla på TIF-Månkarbo.
TIF-seger? Javisst!

Och imorgon åker jag och Julia till staden igen.
Jag är väl mest med som sällskap.
Men behöver tshirts..
Ska också hämta mina gjutningar, slipa till dom också.
Så det blir till att släpa med sig lite skor.

CU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0