- Joel Löfgren

Vet inte riktigt hur och var jag ska börja.
Men Joel är ialla fall en av dom bästa!
Rolig, snäll, glad osv. är han.

Denna människa har jag känt i något år, och fler ska det bli tycker jag!
För det finns nog ingen som man kan har så underliga diskussioner på msn med som med Joel.
Och kanske är det tack vare msn som vi faktiskt blev så här pass bra kompisar som vi ändå är.

Hur som haver.
Minnena är många, allt från Enköping och Enavallen till läger och Aspnäs.
Stockholm, Grönan och Fritt Fall för första gången.
Filmkvällar, Lagbo och Toften.
Ja, många är det!

Och någon bloggare är han inte heller.
Inte så vitt jag vet ialla fall.
Därför kan jag inte länka till honom.
Men en bild blir det ialla fall.


Kommentarer
Postat av: Joel

haha de e ju jag ju :D du e en av dom bästa också ska du veta :D och en bloggare e ja inte heller ;D

2009-08-12 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0