- I'm ashamed of what I've done.

Nice dag idag.
Hade idrott imorse, typ jobbigare än fotbollsträningarna.
Sen skulle vi ha engelska, men det resulterade i håltimme.
På det hade vi jättelång lunch.
Och sist hade vi GBK, fick sluta drygt två timmar tidigare från den.
Så från att ska ha slutat 15.00 så slutade jag 12.50.
Godkänd dag ändå.

Ikväll är det dags att fira moster.
Hon fyller år.
59.
Då blir det kalas vettni!
Och det gillar jag.

Var till Vendel och kollade på matchen igår.
Var inget trevligt alls.
Satt bara på sidan av och blev frustrerad.
Och jag fick skåda en hård förlust för det lag som kan kallas för mitt.
5-0 slutade det.
5-0!
Bedrövligt rent utsagt.
Men Rex är ett bra lag.
Vi också.
Men igår räckte vi helt enkelt inte till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0