- And I'd die for you!

Vilket vackert väder!!
Men kanske inte det trevligaste att spela fotboll i..
Fast jag ska inte klaga, vi vann med 4-2.

Imorgon blir det kanske någon form av social aktivitet med kompisarna.
Pratade om volleyboll, men min känsla är att inte så många är sugna på det.
Tyvärr.

Jag lär väl ta en "återhämtningspromenad" också.
Har fått lära mig att man ska göra som man blir åtsagd..

Idag sa jag tack och adjö på fotbollsbloggen.
Känns lite sorgligt faktiskt.
Och kanske lite tomt.
Men jag ger inte den bloggen någon tid.
Skriver bara resultatet, startelva och målskyttar.
Gå och kolla på matchen säger jag bara!
Då får man ju veta allt det där.
För fotboll är ju bäst live!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0